Franska in- och utsikter.

onsdag 29 juli 2009

På tal om Boccelli

Att ta upp Andrea Boccelli häromdagen var lite av en chansning. Man vet aldrig hur folk reagerar när så känsliga ämnen berörs. Men ni kan härmed glömma vad jag då sade - och vad jag någonsin sagt - om denne halvt avdankade, halvt poppiga operasångare. 
Ty jag har funnit någon annan. 
Hans namn är Gianluca Ginoble, han är fjorton år och deltagare i italienska Ti lascio una canzone. 

Ja, även jag har snyftat hysteriskt till såväl Susan Boyle som Paul Potts i Britain's got Talent, men det där är historia nu. Ingen annan än Gianluca är längre värd min uppmärksamhet. 
Och om jag någonsin får en son ska han kunna sjunga precis sådär. 
Annars kan det va så. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...