Franska in- och utsikter.

onsdag 9 februari 2011

00:00

Y ser ganska gräsänklig ut där han ligger på soffan mittöver.

Jag är fysiskt här, fast ytterst lite, nästan inte alls.

Jag ligger liksom under en slags hög av fototidningar, modetidningar, språktidningar och gratistidningar från metron. Här finns även två paket Aladdin (mmm, två...), tre romaner, en hel drös av ypperligt viktiga papper (med endast några få chockladfingeravtryck i kanterna. Ska rädda undan snart. Lovar.), en filt, en så kallad diktsamlig by yours truly och lite vilt utkastade tranbär.

Jag tror att Y känner att jag börjar glida ifrån honom, allt djupare ner i den hög som är min lediga vardag.

Ska åtgärda detta alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...