Franska in- och utsikter.

onsdag 4 december 2013

Lucköppning


Jag vet inte riktigt om detta är min grej, men i min oerhörda brist på inspiration denna evighetslånga december, och i min ännu större brist på saker att företa mig, hakar jag på Goodmornings Paris - ursprungligen Hanna P's - lucköppning.
2:a december hade jag omedvetet avklarat, och resten tar jag igen idag så att vi är i fas imorgon.


1a december – Vem är jag?
2a december – Min önskelista
3e december – Min familj
4e december – Något jag älskar
5e december – Min blogg
6e december – Mitt hem
7e december – Mina hemligheter
8e december – Min politiska åsikt
9e december – Bästa youtubeklippet just nu
10e december – Mina rädslor
11e december – Något som får mig att börja gråta
12e december – Mina framtidsplaner
13e december – Något jag saknar
14e december – I mina hörlurar
15e december – Ett barndomsminne jag minns
16e december – Min dag
17e december – Min bästa resa
18e december - 5 foton som känns 
19e december - Det här hade jag på mig idag 
20e december - Min tro
21a december - Det här upprör mig
22a december - Min favoritplats
23e december - Att komma hem
24e december - Min jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...