Franska in- och utsikter.

torsdag 24 mars 2011

Ett rum med insikt


Men titta titta vilket förtjusande litet rum jag lyckats damma fram.
Med ytor och färger och allt.
Jahaaaa....så det där var en säng! Och den där fula planschen var en spegel!

Kolla, det här rummet har ju också balkong mot innergården, behövdes bara putsa fönsterna!
Och titta, man kan gå ut och in och ut och in och ingenting händer! *kliver med bestämda steg fram och tillbaka över tröskeln*

Det här blev ju riktigt trevligt till slut.
Funderar på om det är okej - i ett förhållande - att ena parten har eget rum.
Som på yngre dar.
Mitt skrivbord, min dator, mina böcker, min Peter Jöback-affisch.
Vänligen knacka först!

As for stressmoment 2 blir det oåterkalligen en grå kavaj, lite fräschare vårstil sådär ni vet.
En relaxkavaj för den primitive parisaren.
Invändningar på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...