Franska in- och utsikter.

söndag 20 mars 2011

You're saying you don't like my Furutable?

Till en början fäller jag glädjetårar över denna blogg.

Fast efter en stund är det mest tårar i allmänhet. Över min barndom som plötsligt hamnat i White Trash-ljus och totalt måste omvärderas.

I vårt hus: Furumöblerna, pizzatallrikarna, hemmagymmet, (hemmabaren i grannens hus), tacoskvällarna, uterummet.

I mitt rum: Kinamattan, lavalampan, akvariet med malen, minikaktusarna.

Först nu inser jag under vilka trashiga omständigheter jag växt upp, och förundras över att ha blivit så otrashig som jag är. *kastar omgående min brun utan sol + wiskykollektion + uppblåsbara får genom fönstret*



KINAMATTA

Hur tänkte du här? Är vi i Kina bara för att du har en fattig mattkopia?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...