Franska in- och utsikter.

söndag 23 januari 2011

Moi moi moi

Jag följer Underbara Claras - som visserligen är lite too much housewife för min smak, det finns ändå en övre gräns för hur många foton man vill se på kanelbullar - bloggskola och lär mig att det är viktigt att lägga upp bilder på sig själv.

Jag kom att tänka på det nu när jag just använt ordet fotogenisk och undrar om det finns ett motsatsord.

Tydligen vill läsarna känna att de känner skribenten personligen, vilket enklast uppnås genom att publicera självporträtt, och gärna in action.

Jag vet inte hur mycket min grej det är, men låt gå för denna gång.
Jag ger er två bilder här - på temat den rosa klänningen som jag otroligt nog nästan aldrig använder - men sen vill jag inte höra något tjat.
D'accordo?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...